Op dit adres zit nu: Joey

1. andre 216 punten

Na Jaren weer eens gegeten in het BBQ restaurant in het centrum van Hillegom
    Natuurlijk is het moeilijk om het interieur aan te passen daar tafels een vaste plek hebben op de gas barbecue. Maar toch staat hier de veroudering langzamerhand toe.

Na een vriendelijke ontvangst met brood een kruidenboter kan men zich figuurlijk op de barbecue werpen. Natuurlijk wel eerst even een soepje eten, en dan naar de koelingen met vlees, vis en groenten.

Alles voldoende de hele avond door. Hat was vrijdag en het wat vol. Om dan te zorgen dat niemand iets te klagen heeft moet er aangevuld worden. Perfect beter kon het niet.

Waar het de kwaliteit betreft kan ik ook kort zijn. Gewoon goed. Vlees hoort mals te zijn, het als het gemarineerd is hoort dat ook op een goede manier gedaan te zijn en niet te vergeten verheid.
    Op de producten snijwijze en marinades niets dan lof. Gewoon lekker. Bij onze gasten viel met name de kwaliteit van de biefstuk op. Ook als deze medium werd gebakken dan nog was het prima te eten.

Missertjes zijn er ook. Met name een ijsje met fruit (Sorbet voor bijna € 7,00) bleef duidelijk achter in smaak bij de rest van het eten en onze gasten misten de oer Hollandse (Franse of Belgische) frietjes.

Wijn kon ik door omstandigheden niet drinken dus ook geen oordeel.

Voor het overige hebben we weer een gezellige en smakelijk avond in het restaurant gehad met onze vrienden.
    Wat opviel is dat het erg rustig was toen we weggingen. Of dat aan ons gelegen heeft?

Misschien toch eens kijken of er aan de sfeer wat gedaan kan worden. Het begint ons in ziens gedateerd te raken.

Andre