Op dit adres zit nu: Jumanji

1. Marianne en Hans Kalkman

Vanavond hier gegeten met de Shell-actie en daar hebben we geen spijt van gehad! We konden vrij kiezen uit de kaart, die ruim en gevarieerd genoeg is om een keuze (en als het zou moeten nog wel meerdere keuzes) te maken. Het eten is niet alleen erg lekker, het is ook schitterend om te zien. Het fijne bij Robin Food is dat men zowel in het eten als in de bediening (heel vriendelijk en behulpzaam) de moeilijk te vinden perfecte balans heeft gevonden tussen bijzonder en ongedwongen. Het eten is chique zonder protserig te worden; gewoon/vertrouwd met toch verrassende dingen er in. De bediening is netjes en ongedwongen zonder te vervallen in 'popie-gedoe'. Wie echt een avondje uit wil met niet alleen lekker (en mooi) eten maar ook een fijne sfeer en dat alles voor een hele redelijke prijs, is bij Robin Food zeker op het goede adres. We hebben hoge cijfers gegeven, maar die hebben ze echt en eerlijk verdiend. Van harte aanbevolen!