1. Recentelijk weer eens bij Brasserie Florijn gegeten. Er hangt daar altijd een leuk sfeertje. De donderdagavond dat wij er gingen eten, was het gezellig druk en het personeel was vriendelijk en snel in de bediening.

We hebben gekozen voor all-you-can-eat tapas van € 21,-. Het was al een poosje geleden dat wij hier gegeten hadden en wij maakten kennis met de vernieuwde tapaskaart, die uitgebreid is naar 46 tapas gerechten. Met daarbij een aantal nieuwe en verbeterde tapas. Onder andere echte Spaanse pinchos (luxe belegd broodje) en dadels omwikkeld met spek. Het was helemaal geweldig!! De gerechten waren zeer verrassend en vers en vooral heel lekker. Jeetje, voor de prijs - kwaliteit verhouding komen wij hier vaker.

Ook de Spaanse rode Navarra wijn smaakte heerlijk. Geen haast, alles kwam in een goed tempo door. Wanneer de drankjes op waren, werd tijdig gevraagd of we nog wat wilden. Het eten zelf was erg lekker. De koffie na afloop met een neutje ook!

Voor herhaling vatbaar, zeer betaalbaar! We kregen 15 verschillende tapasgerechten op tafel, allemaal even smakelijk! De gezellige sfeer en de vriendelijkheid en gastvrijheid van het personeel rechtvaardigt deze dikke 9!!

Onze complimenten,
    Ben en Marijke

Vorige recensies van Ben & Marijke

• Wij zijn hier beland omdat dit restaurant goede beoordelingen heeft.

Brasserie Florijn is een leuk restaurant in een klein dorp. De prijzen zijn klein, maar het eten is prima. Alles is vers klaargemaakt en dat proef je. Wij bestelden wijn met een brood plankje als vooraf. Het brood was lekker warm, de tapenade, kruidenboter en de aioli saus waren goed van smaak.

Mijn partner koos een salade met gemarineerde zalm als hoofdgerecht, goed op smaak, mooie dressing: een gerecht dat mooi in balans is. Zelf ging ik voor de Bourgondische varkenshaas met smakelijke groenten. Het bleek een goede keus, dankzij mals vlees en goed combinerende smaken. De hazelnoot koffie was een mooie afronding.

De bediening is zeer vriendelijk, heel voorkomend en maakt even tijd voor een kort gesprek.

Onze complimenten.

Ben & Marijke.