Op dit adres zit nu: Roadhouse

1. Geen idee hoe het eten is, daar hebben we de kans niet voor gekregen. Tafels genoeg vrij maar geen plek voor 3 personen. De manier waarop dit mee werd gedeeld erg onbeschoft.

1. Beste Inge, ,

Wat Jammer dat u niet heeft kunnen vernemen dat het terras zo goed als leeg was omdat er een regenbui was geweest en allen gasten binnen zaten.
    In onze beleving is er netjes een drankje aangeboden en uitgelegd dat omwille van de drukte voor de keuken en de wachttijd er een stop gezet is op de gasten die niet hadden gereserveerd.( onze excuus nogmaals hierover).
    Onze filosofie hierin is dat wij de kwaliteit willen waarborgen.
    Wij hopen dan ook dat u een volgende keer wilt reserveren en zeker in de drukte van de weekenden , uiteraard spontaan komen mag ook maar dan is een teleurstelling groot als er geen plaats meer vrij is.
    in ieder geval dank voor het mooie cijfer wat betreft de sfeer, misschien mogen wij bij een volgende bezoek laten zien waarom wij het zo druk hebben en er grotendeels positieve recensies worden geschreven.
    neemt niet weg dat wij kritiek niet serieus nemen, met vriendelijke groet het team van de Leeren Doedel.