1. Joy Gelderland

gisteren voor het eerst hier uit eten geweest. toen we binnen kwamen en we vertelde dat we hadden gereserveerd voor 8 uur keken de dames achter de bar ons maar arrogant aan. toen we naar onze tafel werden gebracht heeft het 1 uur geduurd voor we het voorgerecht kregen. 'licht gebonden soep' die zo dik was dat de lepel erop bleef liggen 'met balletjes' wel geteld 1 gehaktbal, een gierige portie carpaccio wat niet smaakte en half rauwe reuze gamba's. toen we het hoofdgerecht wouden bestellen kon dit niet zonder saus want het zou in een potje hebben gezeten met het vlees. toen het na een half uur gebracht werd was het op het bord gelegd met veel saus (niet in een potje zoals ze zeiden) het was koud, smakeloos en enorm taai. de dames die werkte waren alles behalve klantvriendelijk en maakte opmerkingen en lachte klanten uit als ze samen stonden te smoezen bij de bar. Na 1,5 uur kwamen ze maar eens vragen of we nog wat te drinken wouden maar, de blikken stonden op onweer van het personeel. Enorm teleurgesteld want ik heb vaak goede dingen gehoord over dit restaurant. Toen we gingen afrekenen was het 99 euro voor de ene hap die we hebben genomen van het hoofdgerecht. belachelijk. Datum : 27-5-2016