1. Roumaissa

Nou, ik belde om mijn bestelling alvast door te geven en vroeg aan de medewerkster of het druk was. Ze zei dat het niet druk was, heb aangegeven dat ik binnen een kwartiertje er zou zijn. Ze zei "oké". Nou, ik kwam na 12min bij hun aan mijn bestelling was nog niet klaar dat vond ik niet erg omdat ik dat niet altijd mee maak. Maar goed ze zei tegen mij dat het 2.35 was ik gaf haar 10euro en zei dat ik nog een cola wou. ze keek me raar aan en gaf 5.25 terug toen ze de friet in ging pakken zei ze "Alsjeblieft, oké Doei!". toen zei ik "En mijn cola?" toen zei ze "1.30" ik zei "je geef me net 5.25 terug" "hoebedoelje?". "1.30" zegt ze gewoon. "Nee hoor dat kan niet". na een discussie van paar minuten zei ze "pff oké hier" alsof ik der niet voor heb betaald. ik dacht echt van "what the f***" gebeurt er toen ik zat na te denken ze heeft al een fooi gepakt zonder toestemming en die toon. Ik kwam hier vaker maar dit is echt de laatste keer jullie service is heel erg achteruit gegaan!

2,9