1. Nicky 30 punten

Een opmerking nadat ik andere recensies gelezen heb: mijn man en ik hebben echt een nauwkeurige recensie gegeven... hebben wij nou gewoon stomme pech gehad? We zijn zeker geen zeikerds, zijn best gauw tevreden, maar onze ervaring was echt onder de maat.

En dit willen we toch nog even noemen, omdat het niet zo is dat we zanikers zijn. Heel jammer, voor ons een slechte ervaring dus...

Vorige recensies van Nicky

• Nicky

Geen prettige ervaring.
    Eten & drinken: Hoewel de vega-wrap en het vlees opzich lekker was (niet onbelangrijk natuurlijk), was de vlees-maaltijd (Brochette de Herberg) erg klein (5 stukjes vlees aan 1 spies met wat groente) en was de pepersaus die erbij hoorde onvindbaar. Bijgeserveerde frietjes waren te vaak opgebakken of te lang gebakken. Service: De bediening was erg gehaast en daardoor onpersoonlijk. Op onze feedback over de kleine portie werd niet gereageerd, wat vreemd is als je toch bijna 18,= neerlegt voor het gerecht. We hadden op z'n minst het gevoel willen hebben dat ze het vervelend vonden dat we niet helemaal tevreden waren. Sfeer: Het was er enorm vol en druk; een normaal gesprek konden we niet voeren door de herrie om ons heen. De plastic planten en bloemen maakten de ongezelligheid compleet. Prijs & kwaliteit: onder de maat.

Teleurstellend en we zullen dan ook niet terug keren.

5,1