1. Joran en Laura

Op 18 mei voor mijn verjaardag opnieuw bij Anne-Marie, Harry en Ron geweest. Gelijk bij binnenkomst werd ik onder felicitaties binnengehaald. Ron kwam direct met de champagne om de hoek, heerlijk! Voelde me echt jarig en speciaal.

Inmiddels al ruim 2 jaar de kaart niet meer ingezien, ook deze keer hebben we ons door Harry laten verrassen. En dat valt nooit tegen! Heerlijk gegeten. Vooraf vis genomen, alles ziet er even mooi uit en combinatie van smaken is heerlijk en verrassend. De uitleg die Ron je bij je gerecht geeft is super!
    Hij weet van en over alle producten zowat alles.

Bij het toetje zelfs een felicitatie uit de keuken gekregen van Harry (zie foto) :-)

Maar daar bleef het niet bij... uiteindelijk werd een verjaardagsetentje een verlovingsetentje!! Heel speciaal en bijzonder dat dit bij Villa Bloemenhof was. Ook nu komt Ron, attent als hij altijd is, met champagne aan snellen! Felicitaties alom, zelfs Harry komt hiervoor de keuken uit. Ook bijzonder dat dit het allereerste huwelijksaanzoek bij Villa Bloemenhof is...

Harry, Ron, Anne-Marie, super bedankt voor jullie bijdrage aan deze onvergetelijke en fantastische avond! We zien jullie snel weer.

Laura en Joran