1. Ben nog steeds stomverbaasd over de manier waarop we behandeld zijn! We worden een uurtje van tevoren gebeld dat er alleen nog kabeljauw is en roodbaarsfilet (of hoe dat ook heet) in het visspecialiteitenrestaurant! Maar er waren voorgerechten genoeg! Dan maar beide vissoorten besteld.

Komen we daar, is er alleen maar kabeljauw, de andere vissoort is al weggegeven! Dan wordt aangekondigd dat we helemaal geen keuze verder meer hebben, maar voor menu 4 moeten gaan. Als mijn moeder dan probeert te vertellen dat ze niet van vissoep houdt, wordt er gewoon over haar heen gewalst. Want deze moet ze echt eten, want die doet het al 30 jaar goed. Nou ja! Hoe totaal niet klantvriendelijk kun je zijn! En een tegemoetkoming in de prijs voor al dit ongemak of een gratis kopje koffie, nee hoor. Jammer, dit had de pijn wel iets kunnen verzachten! Zeer ontevreden naar huis vertrokken en ik ga er niet meer terug!