1. Ein absolut unvergesslicher Abend! Die kleine Speisekarte wurde uns hervorragend durch den sehr zuvorkommenden Service erklärt, und das Essen übertraf alle Erwartungen. Spezialitäten vom Land und aus dem Meer, alles in bester Qualität, sehr stimmig und doch überraschend zubereitet und sehr ansprechend angerichtet. Der etwas höhere Preis ist durch die hohe Qualität der Speisen durchaus gerechtfertigt. Wir kommen bestimmt wieder, gerne mit unseren Kindern, denn für diese gibt es ein großes Spielangebot drinnen und draußen.

(Vertaling door Eet.nu)

Een absoluut onvergetelijke avond! De kleine menukaart werd ons uitstekend uitgelegd door de zeer representatieve bediening, en het eten overtrof alle verwachtingen. Specialiteiten van het land en uit het meer, allemaal van goede kwaliteit, zeer goed gecombineerd en wonderbaarlijk bereid en zeer aantrekkelijk gepresenteerd. De wat hogere prijs is door de hoge kwaliteit van de gebruikte ingrediënten gerechtvaardigd. We komen besliste terug, graag samen met onze kinderen, aangezien er zowel binnen als buiten van alles is om mee te spelen.