1. Mar 25 punten

Zondag 22 Mei. We gingen met twee personen het lopend buffet eten bij Fu Yu Lou. Bij aankomst werden wij al niet vriendelijk welkom geheten door het personeel. Er werd verteld dat we een plaats konden uitzoeken en dat ze zometeen naar ons toe zou komen. Na 8 minuten wachten kwam er een werkneemster naar ons toe. Voor ons was het lopend buffet nieuw, dus wij vroegen naar de gang van zaken. De werkneemster heeft verteld hoe het ging en heeft gevraagd of zij wat drinken voor ons kon inschenken, daarnaast vroeg ze of wij als voorgerecht soep wilden hebben. Wij gingen hier op in en wilden graag wat soep eten als vooraf. Na 15 minuten kwam het drinken, echter moesten wij nog wel wachten op de soep. Na nog eens 15 minuten wachten op de soep, hebben wij zelf maar soep gehaald.

Daarna gingen wij kijken naar het lopend buffet, tot onze verbazing waren meer dan de helft van de bakken leeg. Wij hebben toch nog een keuze kunnen maken tot de beperkte keuze. Nasi, loempia's en sate hebben wij toen maar gepakt. De nasi was bijzonder slecht gevuld, het kon beter witte rijst genoemd worden. De loempia's en sate waren nog slechter, die waren koud en al heel lang geleden gebakken.

Het personeel moest eigenlijk de vieze borden ophalen, maar dat gebeurde niet. Er lagen naast ons denk ik wel 6 borden. Wel vroegen ze vaak of wij nog wat wilden drinken, want drinken zat niet inbegrepen bij het buffet, dus konden ze nog extra geld ontvangen van ons.

Wij hebben ons beklag gedaan tegen de verantwoordelijke van dit restaurant en we werden aangekeken als vuil, alsof het niet waar was. Na enig aandringen met de vraag waarom er niets was aangevuld, kregen we het antwoord "Kok heeft druk." W moesten betalen en maar weg gaan. Wij hadden duidelijk gezegd dat het eten niet de volledige prijs waard was en daar waren de voorgaande klanten het ook mee eens. We werden genegeerd en als gekken aangekeken. Dit is totaal geen voorbeeld voor een restaurant.

Dit restaurant is TOTAAL NIET(!) aan te raden aan toekomstige klanten. Het eten was verschrikkelijk slecht en service kennen ze hier niet. Het is gewoon walgelijk hoe dit restaurant met klanten om gaat!