1. Laila Borst

Je kent het wel...zo'n avond waarop (bijna) alles verkeerd gaat. Dat hadden wij op 1e pinksterdag 2016 bij dit restaurant. Het was megadruk en als er dan iets verkeerd gaat, beland je in een soort van negative spiraal. Teleurgesteld gingen wij dan ook naar huis. Ik heb dit dezelfde avond nog aangegeven bij team Mangu. Tot mijn verbazing kreeg ik binnen een uur antwoord! Hij nodigde mij en mijn man uit voor een gratis tapas-dinertje om te bewijzen dat het ook anders kan en meestal gaat. Dat vonden wij erg sportief en besloten dan ook om daarvan gebruik te maken.

Vrijdag 21mei zijn we weer naar Mangu gegaan en wat geweldig!! Alles klopte en wat hebben we heerlijk gesmult van die overheerlijke tapas gerechten! De sfeer was optimaal, mede ook door de dame die ons op zeer vriendelijke wijze bediende. We hebben zalig gegeten en ons laten verrassen met een grand dessert! Heerlijk!

Nog even dit: complimenten voor het schone en frisse toilet! Dat maak je ook wel eens anders mee helaas. Toppie! Bedankt voor een heerlijk etentje en een fijne avond.