1. Chris 23 punten

Na zoveel verschillende verhalen te hebben gehoord (positieve en negatieve) waren wij erg benieuwd. Daar gingen we dan, het was 7 uur, we kwamen binnen maar hadden niet gereserveerd (waren genoeg tafels vrij). Maar je moet reserveren anders krijg je geen tafel.. Dit was al iets om eigenlijk niet meer terug te komen, maar ja. Tweede kans, dag erna gereserveerd, tafel voor 2 bij het raam (geen probleem, komt in orde meneer). Wij komen aan kregen een tafel achterin ... Duurde lang tot we werden bediend en erg onvriendelijk. Kaart werd letterlijk in onze hand geduwd!
    Alles in het kort samengevat : we moesten lang wachten totdat het eten er was. Hadden beide ossehaas besteld, beide medium (kregen rare). Wij werden raar en erg onvriendelijk aangekeken toen wij daar wat van zeiden.. Terwijl je voor die prijs er wel wat van mag verwachten?! Al met al een hele slechte ervaring, het ziet er mooi uit maar de arrogantie van de bediening is erg jammer. Het eten is ok, wel een mooie kaart.
    Krijgt geen gevolg!

3,2