1. M 59 punten

Vol verwachting hier gaan eten ook omdat dit aangeraden was door anderen. Tja.. locatie is prachtig, inrichting is leuk. Mis wel de typische Italiaanse gezelligheid. Maar.. het eten vinden we nog net iets belangrijker. Wat ons opviel: duur! Een tomatensoep v € 6.25? Sorry.. echt te gek. Verder pizza's ook een paar euro duurder dan bij pizzeria's in de omgeving. Stokbrood leuk bedacht in een zak, maar was taai, en het kneiterharde kleine bolletje kruidenboter vind ik onder de maat. Redde niet eens alle broodjes ondanks zeer dun schrapen. En dat voor € 5.50?
    Spagetti Bolgnese te zurige saus. Pizza's dus Ok maar niets bijzonders en vind ze echt te prijzig. Toetjes niet genomen dus daar kan ik niet over oordelen. Wel heel leuk voor gezinnen met jonge kinderen: een ruime speelkamer. Das echt top.
    Bediening ook heel vriendelijk, dat is ook erg belangrijk.
    Kortom: best redelijk lekker, wel te duur.