1. Gisteren hebben wij hier met twee personen gegeten (woensdagavond). Wij waren de eersten dus verwachtte een rustige avond, maar een uur later zat het helemaal vol.
    Dat op een woensdagavond. Moet men iets goed doen.
    Als ik de ervaring in 1 woord zou moeten omschrijven: Passie. De bediening laat je voelen als belangrijk persoon en is ontzettend vriendelijk en gastvrij.
    Dit voelt oprecht aan, wat je tegenwoordig weinig tegen komt. Ook was iedereen van het personeel heel relaxed waardoor je je op je gemak voelt en rustig kan genieten van het eten. Werd gevraagd of we vooraf brood met smeersels wilde, was gelijk een goede start. Smaakvol brood en goede smeersels, één daarvan was een heerlijke pesto.
    Stokbrood met kruidenboter is inmiddels erg standaard, dit was een bijzonder goed alternatief.

Het eten was ook super. Welliswaar wat duurder dan een standaard Italiaans restaurant maar daar kun je dit ook niet mee vergelijke naar mijn mening. Toch echt wel een klasse beter met écht goed eten. De kaart biedt voldoende keuze, ook wat standaard gerechten maar is geen waslijst aan keuzes wat ik persoonlijk fijn vind. Ik heb gekozen voor de ravioli gevuld met truffelricotta, parmezaan en boter.
    Simpel maar heerlijk, precies de juiste smaken. Portiegrootte groot was prima voor mij. Nagerecht uit het dagmenu uitgekozen. Warm chocoladetaartje met ijs en gemarineerde aardbei. Fris, warm, koud en licht. Ook niet te zoet van smaak. Ook zeker geen spijt van deze keuze! Wachttijden overigens ook prima. Wij zelf hebben in 1,5 uur gegeten omdat we niet heel de avond hadden maar met een andere tafel had alleen pizza, dat ging wat sneller, maar een avond hier zitten kan ook prima.

Kortom echt een super ervaring en ga hier zeker nog vaker terugkomen. Had dit restaurant aanbevolen gekregen van een vriendin die er vaker komt. Geen spijt ervan gehad dit advies op te volgen.