1. Tijdens het pinksterweekend waren wij in Winschoten in verband met het NK bmx en hebben wij hier met 4 personen gegeten. De inrichting is een beetje cliche voor dit soort gelegenheden, maar dat stoort niet. Het personeel (die avond allemaal mannen) was erg gastvrij en we werden snel geholpen. Ondanks dat de stokbrood met kruidenboter ook op de kaart staat, kregen we deze van het huis. De hoofdgerechten waren fantastisch met ruime porties en heerlijk mals en lekker gekruid vlees. De vruchtensorbets bestonden uit een flinke portie echt vers fruit en met de likeur in de Spaanse koffie waren ze ook zeker niet zuinig.
    Nadat we afgerekend hadden werd ons ook nog een kopje koffie van het huis aangeboden. We hebben hier echt super gegeten en hebben het de volgende dag ook iedereen bij de fietscross aangeraden. Als we ooit nog eens in de buurt zijn, komen we hier zeker weer!