1. Tanya Zeeman

We waren er al een keer eerder geweest en hadden toen heel erg lekker gegeten. Ook nu waren de verwachtingen over het eten groot, we werden niet teleurgesteld. Het meisje dat de drankjes opnam was redelijk nieuw, dus als ze even onzeker deed was dat voor ons totaal geen probleem. Iedereen moet dingen leren!
    We voelden ons hier duidelijk gast, de andere dame van de bediening kon ons alles vertellen van de diverse wijnen van het wijnarrangement. Vergeleken met een aantal top restaurants in deze regio sloeg Le Lievre zeker geen slecht figuur! Wij waren zo tevreden dat wij voor onze dochter, die werkzaam is in het hogere segment van de horeca, volgende week voor haar verjaardag wederom een tafel hebben geboekt. En de inrichting? Neutraal en inderdaad geen linnen servetten. Beetje begrip voor startende ondernemers!