Op dit adres zit nu: Sita

1. Gisteren met kennissen bij Djanoko wezen eten alvorens naar het Concertgebouw te gaan, was lekker dichtbij.
    Al vanaf binnenkomst zagen wij al dat de man geen plezier had in het werk. Ons gevoel werd versterkt door zijn geklaag dat het zo druk was, als ondernemer zijnde zou ik blij zijn.
    Wij waren met z’n vieren, drie hadden het voorgerecht al op en ik moest het nog krijgen. Lang wachten door de “drukte”. Sorry hoor, als je het niet aan kan moet je ook geen restaurant beginnen en de tent was nog niet eens half vol.
    Met de afrekening ging het ook al mis. Het gaat mij niet om het bedrag, betaal ik graag omdat het eten gewoon goed was, maar om zijn buitengewoon onbeschoft gedrag.
    Zijn personeelslid heeft haar excuses aangeboden om zijn gedrag, hulde aan haar hiervoor.
    Hij snapt natuurlijk wel dat wij nooit meer bij hem binnen lopen en aan iedereen vertellen wat een waardeloos restaurant het is.
    Mijn advies aan hem is: ga wat anders zoeken wat je wel leuk vind.