Op dit adres zit nu: NADO

1. Eugene Hulbert

Bij binnenkomst van het restaurant werden we hartelijk ontvangen, een leuke knipoog van de knappe barman stak mijn vriendin mooi in haar zak. We werden netjes naar de tafel begeleid, daar viel ons direct op dat we door middel van een fancy TV scherm ons heerlijk middenin een rustige strand sfeer bevonden (foto van sfeer uitdrukking toegevoegd).

De snelle Service was uitmuntend te noemen, het drinken (fris) stond binnen anderhalve minuut op tafel en het dessert na exact 6 minuut en 47 seconden.

Een ander pluspunt was dat ze begrip hadden voor mijn wat onhandige vriendin die de hele Chocomel over haar handen en mok had gemorst. Ze kreeg meteen een servetje aangeboden (foto van gemorste Chocomel toegevoegd).

Het enige nadeel dat we hebben ondervonden was het klakkerapparaat wat de kinderen bij hun kindergedichten krijgen. Door de herrie waande ik mezelf op enkele momenten in een kindercreche. Tot slot van rekening werd 1 van de hysterische kinderen voor onze tafel door een kwade vader hardhandig aan haar oor meegesleurd naar haar tafel waar ze nog eens stevig werd toegesproken.

Over het eten kan ik kort zijn: goed en genoeg. Complimenten aan de chef.

Excuses aan het personeel, dat mijn gierige vriend geen fooi gaf, dit hadden ze uiteraard wel verdiend.