1. amber 52 punten

Hier twee keer gegeten. De eerste keer toen het net open was. Erg amicale ontvangst. We hadden niet echt een keuze van de kaart, want de gastheer gaf zijn specialiteiten aan. Die dan ook gekozen. We moesten erg lang wachten, maar het werd goed gemaakt met een drankje en een nagerecht. De tweede keer met de hele familie geweest. Wederom amicale ontvangst, beetje té met ouders en een oma erbij (hé meisje!). Wederom niet zelf een keuze kunnen maken van de kaart, gastheer geeft bij alles aan 'dat zou ik niet doen'. Uiteindelijk op zijn advies voor de hele tafel een soort mix-grill schotel besteld. Het eten was op zich goed, maar de prijs was absoluut té hoog voor het gebodene. Ook weer erg lang moeten wachten op het eten. Jammer, de lokatie is mooi, maar de bediening en prijs-kwaliteitverhouding klopt niet. Wij komen hier niet meer!

5,3