1. René 65 punten

Weer eens bij Den Baas en zijn madam wezen eten! Verbazingwekkend hoeveel verandering, het is nu echt een mooi compleet plaatje geworden!

Eten & Drinken een 10: het eten was uitstekend heel veel verbetering ten opzichte van vorige keer en toen was het ook al goed!

Sfeer een 10: het was weer een geweldige beleving en ik zat heerlijk op mijn gemak!

Service een 10: Service was ook weer top!

Prijs/Kwaliteit een 10: wezen lunchen en het "baasje" besteld, dit is echt een verrukkelijke lunch en leuke opmaak van het bord. Zeer goed geprijsd, had ruim voldoende gegeten!

Ze kunnen mij daar vaker gaan zien!

Vorige recensies van René

• René

Mooie entree! Geweldig uitzicht over het Veerse meer! Top ontvangst, zeer vriendelijk! De kaart is vol met humor en zeer duidelijk! Gerechten waren zeer smakelijk! Waar voor je geld!

Eten & Drinken een 9: het eten was goed, had wel ietsje sneller klaar mogen zijn maar we hoefden gelukkig niet overdreven lang te wachten.

Sfeer een 10: het was super gezellig, voelde me op m'n gemak!

Service een 9: top service, personeel was vriendelijk. Alleen jammer van dat de extra bestelde frietjes niet goed waren doorgekomen, die hebben we echter wel nog gekregen na het nog een keer te vragen!

Prijs/Kwaliteit een 10: je krijgt echt waar voor je geld, enkel aan een hoofdgerecht had ik genoeg er kon niets meer bij!

Ik zal zeer waarschijnlijk nog een keer bij Den baas en zijn madam gaan eten!