Op dit adres zit nu: Grillo

1. Marjon Koopmans

Woensdagavond 27 april 2016, hebben we bij u gedineerd met 5 personen. Al vrij snel met het hoofdgerecht merkte ik op dat mijn moeder en schoonmoeder bijna rauw vlees, Croy asperges met kalkoenoester, opaten en het niet durfden te zeggen. Ikzelf ook nog een beetje weggewaaid met "Och dat valt misschien wel mee." Maar het 2de stukje was nog erger en 3de helemaal erg, niet opgegeten trouwens. Mijn moeder nam op dat moment genoegen met de asperges en de groenten en mijn schoonmoeder kreeg van haar man het laatste (3de dikste) stuk van de varkensmedallion. Ik ben het op dat moment gaan melden en er is iemand bij ons aan tafel gekomen en heeft nieuw stukje vlees aangeboden. We zeiden dat dit niet hoefde, omdat we al een heel eindje waren met eten en het verder onderling geregeld was. Ze boden aan om korting te verlenen door middel van drankjes niet op de rekening te verrekenen. Prima!

Daarna begon schoonmoeder aan haar gekregen stukje varkensmedallion en warempel, dit was bijna net zo rauw als de kalkoenoester. Dit hebben we niet meer gemeld, maar mijn man en ik voelden ons erg opgelaten en vervelend naar onze schoon/ouders toe. Wij hadden ze tenslotte uitgenodigd en nu zat er toch een grote domper op ons geluksgevoel. Ik heb de rekening voldaan en er waren inderdaad 2 witte zoete huiswijn niet mee gerekend voor 3 porties bijna rauw vlees.

Ons gevoel is dubbel. Het was gezellig, het eten was buiten deze 3 hoofdgerechten vlees heerlijk. 3 van de 5 niet! Niet gelogen, bijna rauw. Het is toch niet mogelijk dat 3 vleesgerechten bijna rauw zijn, dat oudere mensen zich schamen om hierover iets te willen zeggen. Je zou er ziek van zijn geworden... Mailtje gestuurd, maar aan zo'n antwoord heb je niets aan. Het was voor ons de laatste maal Croy Buitenhof Roggel!!

2,4