Op dit adres zit nu: Baylings

1. Gisteravond heerlijk gegeten in goed gezelschap op terras bij Humphrey's Leeuwarden. Van het huis kregen we eigengemaakt brood met kruidenboter en olijfolie.

Vooraf de rundercarpaccio met rucola, croutons, basilicumpesto, grana padano en zongedroogde tomaatjes. En de tartaar van tomaat en buffelmozzarella met basilicum en aceto balsamicosiroop. Mooie smaak, alles goed in balans. Goede portie.

Het hoofdgerecht kwam vrij vlot na, we hadden amper ons voorgerecht genuttigd. Als hoofdgerecht de mixed grill, spies van biefstuk, black angus beef, varkenshaas, spek, scharrelkippendijfilet en champignons, paprika en ui en aioli. Stevig vlees, goed op smaak, mooie portie.
    En de zacht gegaarde parelhoen met waterkers en witlof, mousseline van bospeen en zwarte peperjus. De smaken kwamen erg mooi overeen. De parelhoen was heerlijk op smaak en de mousseline maakte het gerecht een genot op de tong. Heerlijk bereid!

Echter hebben we drie kwartier gewacht tot ze onze borden kwamen halen. We probeerden oogcontact te krijgen met de bediening die naast en achter ons andere mensen bedienden. Tevergeefs... Nagerecht, chocoladefondant met witte mousse en vanille ijs. En het kaasplankje. Heerlijke stukjes kaas met walnoten en stroop. Hier houd ik echt van.

Bediening was correct en vriendelijk, doch zouden zij iets meer "oog" kunnen hebben voor hun (uitgegeten gasten). Sfeer was goed, buiten op terras in het zonnetje, prachtig plekje! Eten en drinken was zeer zeker goed. Prijs/kwaliteit, prima!!

Enige minpuntje: De hoeveelheid mieren bij onze tafel. Regelmatig mieren op tafel...

Genoten en zeker voor herhaling vatbaar!