1. F.claus

Zeer slechte ervaring bij de borgondier in Ede. Wij bestelden een hamburger welke als de topper van de Bourgondiër op de kaart staan. Wat bleek: na 16.00 uur moet je een hamburger hoofdgerecht bestellen. Verschil patat en garnituur, verschil in prijs 8,95 voor de topper en 15,95 voor het hoofdgerecht. Garnituur bleek een vies zuur drapje en een kleine patat, was te hard gebakken en gort droog maar ook ongare patat ertussen. Blijkbaar het overschot van de vorige bestelling.

Omdat voor mij een hoofdgerecht veel te veel is kon ik alleen een snack bestellen. Dan maar een saté kroket met een bakje pindasaus besteld. Bakje pindasaus ho maar. Een klein beetje pindasaus naast de kroket. Daarna nog een beetje pindasaus gevraagd en kreeg nu wel het gevraagde bakje maar er stond wel 2x pindasaus op de rekening. Serveerster was zeer onvriendelijk maar ach dat zou wel aan haar hormonen gelegen hebben.

De volgende keer eerst recensies lezen want blijkbaar zijn wij niet de enigen met bovenstaande klachten.