1. Afgelopen donderdagavond hier gegeten met een groepje vrienden. Het eten is niet verkeerd, niks speciaals maar ook niet slecht. Alleen de service.. Zoiets heb ik nog nooit meegemaakt! Of we geen nagerecht meer wilde bestellen. En vervolgens of we zo wilden vertrekken. Want we zaten in de VIP-ruimte (VIP? Gewoon in een hoekje naast de kapstokken) van een of ander feest. We kregen nog even de tijd om onze drankjes op te drinken en "te chillen" en daarna moesten we dan maar gaan. Nou, nog geen 5 min. later werden we weggestuurd. En toen we uiteindelijk weggingen kwam mevrouw de baas nog even mededelen tegen haar loopjongen (die overigens wel vriendelijk was) of we langs de dichtsbijzijnde uitgang weg wilden gaan.. Pardon! En het café stond vol met luidruchtige mensen, wij waren gewoon netjes en hebben nergens aanleiding toe gegeven. In de beschrijving staat "Er is ruimte voor iedereen, of het nu is om wat te eten of te drinken! (zeer goed voor weinig geld!)" Nou die gaat er bij mij niet in! Geen van ons allen zal hier dan ook nog eens terug komen!