1. Zeer slechte ervaring. Salade met gamba's besteld. De gamba's bleken gewone kleine garnalen te zijn. Dat is op zich nog niet zo erg. Maar ik had gevraagd naar de dressing... Suikerwater met mosterd! Die wilde ik er niet op hebben. De salade werd geserveerd... De sla heb ik proberen af te deppen met servetten maar heb ik uiteindelijk niet opgegeten. De sla was super zoet alsof ze hem in suikerwater hadden gelegd. Smaakte echt niet! Geen reactie vanuit het management, heb gewoon de volledige prijs betaald. Knap als je een salade kunt verpesten!

1,3

1. Geachte gast,

Wij vinden het spijtig te vernemen dat uw maaltijdsalade niet naar wens is geweest.
    Echter bij het doorgeven van de bestelling heeft u aangegeven dat u een lactose allergie had... normaliter gebruikten wij een lactose houdende dressing voor onze maaltijdsalades. Gezien u deze niet mocht hebben wij de salade inderdaad gezoet met een huisgemaakte mosterd dressing. Indien u zoveel moeite doet een salade af te deppen vindt ik het zeer spijtig dat u niet de moeite heeft willen nemen uw onvrede aan ons kenbaar te maken ten tijde dat u zat te lunchen, uiteraard hadden wij dan met veel genoegen een nieuwe salade voor u gemaakt. U heeft slechts tijdens het afrekenen uw onvrede geuit, helaas is het kwaad dan reeds geschiet en kunnen wij niets meer voor u betekenen.
    Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Petra Meulmeester
    Gulle Goedzak Nijverdal

2. Fijn dat u reageert op mijn recensie. Jammer dat de info niet geheel zo is zoals het is gegaan. Ik heb nl zelf naar de dressing gevraagd en er werd mij verteld dat dit de zelfgemaakte dressing van suikerwater met mosterd was. Ik heb toen duidelijk aangegeven dat ik dat niet wilde. Als het mogelijk was dan gewoon alleen een beetje olijfolie. Ze wist niet of jullie dit in huis hadden.
    Ik was de salade aan het afdeppen toen diegene die bij mij was er achter kwam dat haar tosti geen ham bevatte. We hebben er toen iemand bij geroepen. Ik heb nogmaals gevraagd of er echt geen suikerwater op mijn sla zat. Daar werd duidelijk nee op gezegd. Dus ik heb mijn onvrede wel degelijk kenbaar gemaakt aan het begin van onze maaltijd. Er werd nl wel aangeboden een nieuwe tosti te maken maar niet een andere salade.