1. Onze dochter van 5 heeft alles heel dapper geproefd, ze is best een goede eter voor haar leeftijd. Maar ze vond de lamsworst die eerst met zoete olijven (die ik zelf niet lekker vond, terwijl ik dol ben op olijven) helemaal niet lekker, mijn vader ook niet, ik eet zelf vegetarisch, dus heb ik dat niet geproefd. Het voorgerecht voor mijn kind: een wat opgefrot plakje ham met vruchtjes vond ze ook niet lekker, en eerlijk gezegd vond ik het ook niet echt iets voor een kind van deze leeftijd. In mijn aspergesoep zat royaal ham, dat had op de kaart moeten staan, maar het werd wel direct opgelost, ik had in een oogwenk heerlijke vegetarische aspergesoep.
    Ik vond de ambiance wat stijfjes, ik kreeg bijna de indruk dat de gastvrouwe blij was dat we weggingen na het afrekenen. Het eten was verder gewoon goed, maar de rekening fors: twee volwassenen en een kind, waarbij geen fles wijn, geen dessert voor de volwassenen: 102 euro; in mijn ogen te duur voor wat het is.

6,1