Op dit adres zit nu: La Storia

1. Jennie

Wij hebben voor het eerst in dit restaurant gegeten en tevens gelijk voor de laatste keer. Het personeel was zeer onvriendelijk en luisterde totaal niet naar onze wensen. Een week voor ons restaurantbezoek heb ik gebeld om af te stemmen of er rekening gehouden zou kunnen worden met o.a. een aanpassing in voedselkeuze i.v.m. allergie. Dit zou geen probleem zijn. Bij aankomst hebben we dit verzoek herhaald waarbij er werd gezegd dat dit zou gebeuren maar het eten wat wij kregen voldeed absoluut niet aan de gevraagde voorwaarden. Ik heb dit gelijk aangegeven en het werd teruggebracht naar de keuken maar dit ging met zoveel zichtbare irritatie gepaard dat ik overwoog om direct weg te gaan om mij dit niet te laten welgevallen.

Misschien vind ik eigenlijk nog het meest vervelende de onvriendelijke en weinig gastvrije houding van het bedienend personeel. Er werden hele onbeleefde opmerkingen gemaakt naar mijn jongste nichtje die mee was en wij voelden ons totaal niet op ons gemak.

2,2