1. Anoniem

Het was bevrijdingsfestival, heel druk natuurlijk en begrijpelijk dat het hectisch voor jullie was. Ik had een broodje hamburger menu, kipnuggets en kleine friet saté besteld. Een paar minuten later, hoorde ik schreeuwen wie een hamburger menu had besteld, ik glipte door de mensen heen en Ik kreeg toen eerst mijn hamburger en friet mayo. Ik zei dat ik nog kipnuggets en friet saté had besteld. De man wilde mijn bon zien dus ik gaf hem en hij nam hem in. Ik kreeg mijn friet saté en hamburger met friet mayo. Verder kon ik ze niet allemaal meenemen dus had ik gezegd dat ik zo weer terug kwam om mijn kipnuggets en mijn frisdrank op te halen. Toen ik terug kwam, had ik mijn kipnuggets en vroeg ik waar ik mijn frisdrank op kan halen. Hij zei, ja die kunt u zelf pakken. Ik ging door de mensenmassa heen en pakte mijn frisdrank. Toen ik weer terug naar mijn plaats wilde gaan, kwam die meneer achter de kassa naar me toe, hield me tegen en geloofde niet dat ik een broodje hamburger menu had besteld. Hij vroeg waar ik mijn bon had, ik zei dat zijn collega hem al had gepakt, ik legde rustig uit maar hij ging er niet op in, geloofde me gewoon niet en liep weg.

Hij was niet zo klantvriendelijk, meer onbeleefd in mijn ogen en probeerde niet te luisteren wat de klanten zeggen.
    Ik was niet de enige dat het zo gebeurde. Een vrouw wilde 6 blikjes bier kopen dus ze ging achter in de rij staan om het te betalen en niet voor te kruipen. Weer hield de man achter de kassa haar tegen. De vrouw legde uit wat ze probeerde te doen, maar die man luisterde niet en ging er niet op in. Wederom onbeleefd.
    Niet handig dus, om de koelkast publiekelijk neer te zetten.

Als het weer zo druk wordt: misschien een idee om in plaats van de bestellingen te schreeuwen, een nummer voor elke klant te geven. Zo wordt het veel overzichtelijker en raken jullie ook niet de weg kwijt. Doordat de meneer zo tegen mij deed voelde ik niet meer op mijn gemak en ik denk dat ik ook niet meer terug zal komen.