1. Afgelopen woensdag 12 mei gereserveerd naar aanleiding van de mailing. Uit de diverse items gekozen voor de aanbieding 3-gangen menu week 19 voor € 25,-

We hadden als binnenkomer een mooie prosecco met daarbij mooie olijven en kerriepopcorn.

Aan tafel werden er 2 maal amuses geserveerd. Een amuse bestond uit asperge gelei met rode bietsaus en zalm met een groentje. De tweede was een zalige aspergevelouté.

Vooraf vanuit het menu kregen we gedroogde ham met venkel op zoetzuur en tomatensaus. Als hoofd een rouleau van parelhoen op witte asperges. Zelf hebben we er een kaasplateau tussen gevoegd. Als na kregen we crême brulee, torentje van witte chocola met framboos en mangodrankje met bloedsinaasappel partje.

Sylvia verwende ons wederom met mooie bijpassende wijnen verpakt in een wijnarrangement. Bij de kaas werd een mooie port geschonken. In de lounge kregen we koffie compleet, waarbij onder andere bonbons, zelfgemaakte kletskoppen, nougat op stik en room met amandelschaafsel werd gepresenteerd.

Het geheel was € 157,- en we hebben meteen voor afgelopen zaterdag gereserveerd vanwege Menu du Chef.