1. Altijd heerlijke pizza's en fantastische sfeer (zeker op het buitenterras met heaters). Na het eten wel regelmatig veel dorst dus aan zout op de pizza's geen gebrek ;-). Weinig te klagen op 1 ding na: in al die jaren dat ik er kom is de dessertkaart nooit verbeterd ondanks dat dit hier ook wel eerder is aangegeven. Het ijs komt kant- en klaar soms met glas en al uit de vriezer en is vergelijkbaar met supermarktijs. Ik vind het echt geen lekker ijs, doet goedkoop aan. 1 keer was het ijstaartje zo hard dat ik er niet eens in kwam met de lepel. Na aangeven bij de bediening bleek dat ze zich niet echt 'richten' op de desserts. Doe het goed, of doe het niet, want in Italie is een Italiaans ijsje toch niet te missen. Ik eet hier altijd heerlijk, maar na al die jaren ben ik nu genezen: een lekker toetje/ijsje eet ik na die tijd ergens anders.