1. Theo Smit

We zijn nu 2 keer in korte tijd bij de lachende koe in Harlingen geweest om te lunchen. De eerste keer namen we plaats achter in het restaurant waar toevallig ook net de Makro bezig was met het bevoorraden van de keuken. Alles moest door de zaak naar achteren gebracht worden, een openstaande deur zorgde voor een hoop tocht. Personeel verontschuldigde zich hiervoor, maar zij konden hier ook niks aan doen.

Manager van de lachende koe had het druk, maar met hele andere dingen en was nadrukkelijk aanwezig in het restaurant. Eten was verder goed, zoals gewoonlijk bij de lachende koe!

Dit weekend nogmaals langs geweest in Harlingen. We waren dit keer wat later rond 15:00, maar lunchen was nog geen enkel probleem. De dame die ons hielp was erg vriendelijke. De manager daarentegen (dezelfde als de vorige keer) was druk met het rechtzetten van tafels en stoelen en liep zenuwachtig te ijsberen in de zaak. Maar een tafel die hij recht zette afruimen, ho maar. Gelukkig ging hij na een half uurtje boodschappen doen en konden we rustig onze lunch op eten.

Lachende koe neem je verantwoordelijkheid hierin en doe er wat aan! Het is een mooie locatie, maar met zo'n manager laten wij het voorlopig links liggen en halen wij onze lunch wel elders.

1. Erik de Haan
    Van restaurant

Bedankt voor uw recensie. Allereerst wil ik mijn verontschuldiging aanbieden voor de overlast die ik heb veroorzaakt tijdens jullie lunch. Ik was mij niet bewust dat jullie last hadden van mijn activiteiten hoewel ik dat wel had moeten zijn. Dit is voor mij een leermoment en ik zou het waarderen als u binnenkort nog eens langskomt om te lunchen op mijn kosten. Dan zal ik zorgen dat er geen leveranciers door de zaak lopen en zal ik mijn ge-ijsbeer en verbouw drift beperken.

Nogmaals mijn excuses,

Jesse Holdijk,
    Manager Lachende Koe Harlingen

U kunt mij bereiken op 0683790416 of 0517412918.