1. Paul Bredewoud

Het eten was kwalitatief erg teleurstellend.

Je denkt bij brood met een halve haan nou niet direct aan 4 sneetjes oud wit brood met een beetje margarine. De haan was niet eens zo slecht, maar als je dat een 9 durft te geven!!!
    Bij het satemenu zat slechts 1 stokje sate dus ik vraag me af wat je dan krijgt als je hier een kindermenu bestelt.

De borden zijn ongeveer net zo groot als de schoteltjes die ik onder een kopje koffie serveer. Zelfs een leerling kok zou dit bij zijn eerste opdracht niet eens naar de chef durven brengen. Er geld voor vragen of het met een stalen gezicht uitserveren vereist wel veel lef of gebrek aan zelfkritiek.

Aangezien er alleen maar toeristen komen zijn ze niet afhankelijk van een vaste klandizie en dat is de reden dat het er vol zit, want ik denk niet dat mensen hier voor een 2de keer 'gezellig' een avondje gaan tafelen!
    Als je goedkoop wilt eten en binnen een uur de deur uit wilt is het een echte aanrader...