Op dit adres zit nu: Nova

1. Johan de Jong

Wij gaan regelmatig eten bij de Sinjoor. En telkens genieten we weer van de prima gerechten en de uitmuntende service. Werkelijk niets is ze teveel. Als het er druk is kan het nogal luidruchtig zijn. Dan is een goed gesprek met je tafelgenoten niet echt mogelijk. Het interieur bestaat uit hoofdzakelijk "harde materialen", waardoor de klanken verstrekt worden en niet gedempt. Maar gelijktijdig heeft een vol restaurant ook sfeer en gezelligheid, hieraan is geen gebrek bij de Sinjoor. Dat, samen met een zeer goede kwaliteit van de gerechten en een eerlijke prijs, is de reden dat als wij in Breda zijn, al vele jaren, telkens weer terug gaan naar dit restaurant.

Vorige recensies van Johan de Jong

• Gisteravond weer voor de zoveelste keer genoten van de zeer correcte en attente bediening en de met zorg
    bereide gerechten. Het was weer fantastisch.

Telkens als we hier komen voelt het als thuiskomen alsof er een warme deken over je heen komt. Onze dochter had telefonisch nog een verassings-bericht achter gelaten. Wat door de medewerkster in precies de juiste (bijbehorende) sfeer werd gepresenteerd bij ons aan tafel.

Dank aan de gastvrouw van de Sinjoor. Top!!