in Waalwijk

Brabantse bourgondische gezelligheid

1. Bij binnenkomst is er totale paniek. Iedereen rent rond en doet zijn best geen oogcontact te maken met de wachtrij die inmiddels tot buiten staat. Gereserveerd onder de naam XXX, 4 personen, dit hebben we 4 keer moeten herhalen en er werd medegedeeld dat de tafel nog bezet was. Kan altijd gebeuren, maar hoe kan het dat dit het geval is voor 5 tafels? Waarschijnlijk geen of een slecht boekingssysteem.

Na 20 minuten is er een tafel vrij. De tafel wordt schoongeveegd: De kruimels werden zo in mijn schoot geveegd... Ondanks dat ze het op de grond wilde vegen, kan dit niet anders?

De bediening was razend snel in het weghalen van lege borden en het bijvullen van de frietjes, niks op aan te merken.

Binnen een uur hadden we een hoofd en na gerecht er door heen geperst gekregen. Vanuit het niks verschijnt er een medewerker die de placemats en ander leeggoed van de tafel trekt. We hadden nog niet eens om de rekening gevraagd.. maar de boodschap was duidelijk: We hebben deze tafel nodig...

Het eten is lekker, de meiden in de bediening ontzettend lief en behulpzaam, de eigenaar / manager altijd chagrijnig.