1. Heb met Koningsdag gegeten In Irsel Hier een paar opmerkingen de glaasjes wijn waren zeer matig gevuld er zat veel verschil in de glaasje van de een en andere gast, voor die prijs mag best wel een goed glas wijn worden geschonken. sfeer is prima ziet er netjes en verzorgd uit. service is goed vriendelijk en netjes maar ik vindt wel dat het personeel snel weer aan tafel staat om je te vragen of je nog iets wilt drinken de glazen wijn waren nog niet leeg of er wordt alweer gevraagd om iets te drinken dit past niet vindt ik zeer slordig.En dan de gerechtjes sorry ik vond het zeer karig vooral de voorgerechtjes zoals de kip gerecht de zalm salade was zeer matig van opmaak heel weinig kip en zalm De gehakt balletjes waren droog en een beetje zwart ook dit was maar minimaal sommige hoofdgerechten van vis waren droog en zat vol met graat jammer dit eet niet lekker hoef niet overdreven te zijn maar maag wel naar kip en zalm smaken. Sommige gerechten waren heerlijk zoals de Sate soepjes Kaaskroketjes( jammer dat bij de kaaskroketjes geen oosterse saus bij zit dit smaakt dan toch wat beter) de nagerechten zoals de appel met kaneel en mango ijs was zeer matig in opmaak en ijs met passievrucht was nog soberder en zeer zuur van smaak en ijs was kei hard . Met net iets meer aandacht in zowel het schenken van de wijn en de gerechten zou alles er net iets beter en mooier uitzien dit nodigt voor mij dan meer uit om een gezellige avond uit te eten Ik hoop Als jullie dit lezen dat dit bijdraagt dat jullie de uitdaging aan gaan om dit te verbeteren .Met Vriendelijke groetjes Jo .Kroonen