1. Dwalend door Roermond tijdens ons weekendje weg in Limburg, kwamen wij bovengenoemd restaurantje tegen. Het zag er leuk uit en er leek een leuke sfeer te hangen, dus trokken mijn vriendin en ik naar binnen. Toen we plaats hebben genomen in Baristas, kwam na niet al te lange tijd de serveerster ons helpen. Om te beginnen bestelden we een koffie en een warme choco. Voordat wij deze in ontvangst mochten nemen, was er al enige tijd gepasseerd. Op dat moment was ons dat echter nog niet echt opgevallen; in het restaurant zaten immers meer mensen die geholpen moesten worden.

Nadien besloten wij warme broodjes te bestellen om onze honger te stillen. Helaas bleef dat moment lange tijd uit. Geduldig als wij zijn, bleven wij deze gehele tijd zitten. Totdat we zo'n beetje een uur verder waren en de broodjes nog steeds niet waren gearriveerd. Op dat moment drong het ook tot ons door dat wij al een aardige tijd moesten wachten op onze warme dranken die we daarvoor bestelden. Toen waren we het wel zat. Ik ben naar de kassa gelopen en vroeg om de rekening voor de drankjes. De vrouw achter de balie vroeg naar de keuken en ja hoor: de broodjes waren nét klaar! Wat een toeval... Helaas bleken deze niet meer bijzonder warm te zijn toen wij ze op tafel geserveerd kregen. Vervolgens werd ons gevraagd of wij nog wat drinken wilden, waarop ons antwoord positief was. Tegen de tijd dat deze drankjes waren aangekomen, gleden de laatste beetjes van de warme broden al bijna tegen onze maagwanden aan.

Buiten de enorm trage bediening, was de tent nu ook niet bepaald bijzonder netjes onderhouden. De vloer was stoffig en onze tafel wiebelde enorm.

Na enkele recensies op internet te hebben gelezen, wisten wij wel genoeg over deze tent en resulteert dit in onze eerste slechte recensie ooit geschreven. Knap, want daarvoor moet je bij ons toch wel aardig wat verkeerd doen.

Oh ja, de broodjes waren wel lekker.

1. Betse Randy, Dit voorval is mij bekend. Ik stond er zelfs naast! Een uur voor het broodje is niet correct, dat weet jij ook. Dit was 38 minuten! Dit is veel te lang, daarom bieden we je ook een drankje aan. We hebben dit later nog besproken in het team maar ik denk dat de keuken de bonnen op de verkeerde volgorde heeft gelegd.
    Dat het rommelig was lijkt me duidelijk. Een marathon met 4000 deelnemers voor de deur en iedereeen die door het slechte weer de horecazaken als omkleedrimte gaat gebruiken en toiletbezoek rijen dik is kan ik niet anders . Jammer dat je dat op internet moet zetten maar ik hoop dat je dat voldoening brengt. Is erg zuur voor de medewerkers, maar goed zo werkt dat met internet.