Op dit adres zit nu: BelAir Diner

1. Op 22 maart heeft mijn dochter als verrassing voor haar aanstaande man via Iens gereserveerd bij Fandago.

Hierbij plaatste ze de opmerking dat ze vlak voor het eten bij jullie in ondertrouw zijn gegaan op het gemeentehuis, dus misschien zou Fandango hier iets leuks mee kunnen doen.

Op donderdag 7 april kwamen zij aan en zagen dat het gehele restaurant vol was.
    Voor hun was een tafeltje in de cocktailbar klaargezet. (Ongezellig)
    Hier hebben ze de hele tijd met z’n tweeën gezeten. (Zonder aandacht van de bediening)
    Bij hen in de cocktailbar was er één serveerster aanwezig die de gehele tijd alleen maar op haar telefoon heeft zitten kijken en totaal geen aandacht had voor de gasten.

Bij navraag of wij niet zouden worden vergeten kwam er eindelijk iemand een bestelling opnemen en kregen wij ons eerste drankje. Het brood kwam vrij snel en datzelfde geldt voor de 1e ronde tapas die wij hadden besteld. Daarna raakten zij schijnbaar geheel uit beeld want vervolgens hebben zij ruim 40 minuten moeten wachten op de 2e ronde.
    In de tussentijd zagen zij wel dat er in het restaurant wel vele hapjes voorbijkwamen.

Na deze 40 minuten is mijn dochter naar de dame achter de bar gelopen om wederom te vragen of zij hier niet vergeten werden. Deze dame is naar haar teamleider gelopen en deze gaf aan dat het nog wel een tijd zou duren. Het excuus was dat er een groep van 42 man zat en dat er maar 1 kok aan het werk was.

Maar zo ga je toch niet met klanten om en zeker niet als het voor deze twee gasten juist een bijzondere avond is vanwege hun ondertrouw.

Mijn dochter heeft toen aangegeven dat ze hier niet in een vergeethoek gaan zitten wachten en wilde de teamleider spreken. De dame achter de bar heeft toen de teamleider gehaald die geen oplossing zag en verder geen excuus aanbood maar in het voorbijlopen iets van sorry mompelden.
    Vervolgens kregen zij nog wel een rekening van €19, 95 voor de eerste ronde tapas en onze drankjes. Hier was zelf het gratis drankje dat voor het ongemak was toegezegd begin van de avond niet eens vanaf gehaald.

Mijn dochter en schoonzoon waren eigenlijk zo hevig teleurgesteld dat ze boos betaald hebben en weg zijn gegaan.

Wie hier uiteindelijk verantwoordelijk voor is weet ik niet maar ik neem aan dat je als goede ondernemer tevreden klanten / gasten wilt hebben.

Dat hier ook nog eens twee mensen net in ondertrouw dit in uw restaurant samen willen komen vieren zou veelzeggend voor u moeten zijn en dat juist had er aandacht voor de opmerking moeten zijn.

Nu lag de focus op de grote groep en dat er maar 1 kok is hoeft niet ten nadele van de gasten te zijn dat is denk ik uw eigen logistiek planprobleem. Neem zoveel gasten als je aan kunt op dat moment.

Dat de teamleider het dan allemaal even niet meer overziet kan ik inkomen maar dat er geen aandacht is voor apart gezette gasten die een speciale avond hopen te vieren en dat zij heel lang op hun beurt moeten wachten kan niet.
    Dat er geen excuus is maar een mompelend sorry is niet klantvriendelijk en helemaal niet als je ze gewoon een rekening geeft en daar zelfs bewust /onbewust de gratis drankjes niet van de rekening afhaalt is slordig om het maar netjes te zeggen.

2,6