1. Linda Bakker

Slecht eten en slechte service. Sparerib menu besteld en gevraagd of de sparerib doorgebakken kon zijn. Kreeg ik na 5 minuten een rib waar de brokken vet aan zaten. Doorgebakken? Nee, want we krijgen de spareribs zo aangeleverd, zei de dame achter de balie. Kreeg als vervanging een mix-grill menu. Zogenaamd 2 stukjes varkenshaas op 2 manieren bereid en 1 stukje kipfilet wat zogenaamd vers was. Het vet droop eruit, was gewoon in de magnetron verwarmd, zeker niet vers. Zou er ook nog een sausje bij krijgen, was nergens te bekennen.
    Ze hebben daar een mooie zaak met grilplaat en dan zo'n belabberd eten voorzetten! Betaal je €13,95 voor zo'n menu en moet je nog extra €0,50 cent betalen voor de frietsaus. Als compensatie kregen we 1 gehaktbal speciaal gratis, dan weer wel met rauwe ui :-( Ze kunnen daar nog veel leren. Mijn tip, zet geen gerechten op de kaart die je niet kunt maken, zeker niet voor zoveel geld.

2,6