Op dit adres zit nu: SAM&N

1. Na aanleiding van een van de betere recensies over dit restaurant ben ik samen met mijn vriendin hier gaan eten.

Het eerste dat opvalt is dat de bediening vrij moeizaam verloopt, wat toch een beetje raar is als het (kleine) restaurant nog niet voor de helft vol zit.

De cocktails waren naar mijn mening niet slecht, maar het eten was van een heel andere orde: het eten was erg vet, duidelijk niet vers, soms zelfs een niet voldoende opgewarmd diepvries item, weinig verfijnd op smaak gebracht, de kwaliteit van vlees en vis was niet goed, en sommige van de porties waren zo klein (zelfs voor tapas) dat het wel een beetje gek aandeed. Aan het einde van de avond restte mij alleen nog de hoop dat het dessert beter zou zijn, maar ook deze keer werd ik teleurgesteld door een bordje met 3 minuscule blokjes kaas die stuk voor stuk smakeloos en goedkoop waren.

Mijn conclusie is dat deze prijs en een goede kwaliteit in dit restaurant in ieder geval niet samengaan, waarmee ik niet wil zeggen dat dit niet mogelijk is. Erg jammer.

2,4