1. Gisteravond gegeten bij Woodies in Zwolle. Ik heb nog nooit zo'n slechte ervaring meegemaakt. De tent ziet er leuk uit op het terras na. Maar het eten is dramatisch slecht. Als je saté bestelt, krijg je een bakje met stukjes kip in satésaus en friet. That's it. De smaak van de saté is erg bijzonder, oftewel raar. Ook wordt er koude saté geserveerd. Het broodje hamburger bestaat uit kant en klare diepvrieshamburgers. Geen lekker tomaatje of andere groente erop. Je krijgt een enorm droog broodje hamburger. Als je aangeeft dat het niet gesmaakt heeft komt de kok(in) langs. In plaats van dat onze eerlijkheid wordt gewaardeerd, gaat ze de discussie aan. Ze reageerde heel fel tegen ons. Het concept van Woodies is goedkoop. Maar voor € 10,- kun je echt wel beter eten. Dit doen wij nooit meer. En blijkbaar waren wij niet de enige met een klacht. Toen wij weg gingen stond de kok(in) alweer bij een andere tafel te discussiëren..

1,7

1. Jan Bos
    Van restaurant

Wij zijn op 23 maart open gegaan met een 2e vestiging van Woodies in Zwolle. Ruim 1000 maaltijden serveren wij per week en hebben op de serieuze sites een gemiddelde waardering van ruim een 8. Wij hebben een duidelijke keuze vwb onze menukaart die niets aan duidelijkheid te wensen overlaat en staan volledig achter onze producten. Als je deze producten dan bestelt, hoef je niet raar op te kijken dat dit overeen komt met wat op de kaart staat. Deze duidelijkheid is ook het succes geweest van de 1e vestiging in Elburg. Het is een utopie te denken dat je 100% tevreden gasten kunt hebben en diegene die niet tevreden zijn passen waarschijnlijk ook volledig niet in de doelgroep die wij hebben als muziek- en eetcafe. Een gast kan helaas bij ons niet de kaart bepalen, zoals dat in elke eetgelegenheid niet kan overigens. Ik wens u veel succes toe bij het zoeken naar een passende eetgelegenheid die aan uw wensen voldoet.