Op dit adres zit nu: De Moriaan

1. Na een teleurstelling enkele jaren terug toch op advies van vrienden weer eens geprobeerd met de kids. Helaas dit was de laatste keer. Spareribs zijn prima, maar daar moeten ze het dan maar bij laten. Cowboy steak moest uit diepvries komen en was toen helaas volledig doorgebakken terwijl we om rare/medium vroegen. Dan maar 2 biefstuk (die wel ok waren) ipv weer lang wachten op volgende ontdooide steak. Visschotel DGS was uitgezonderd de tong ook een grote teleurstelling. Gambas taai, mosselen waren kruimelig en andere vis rook zelfs wat raar. Bij 1e navraag zou alles vers zijn, maar later werd doodleuk gemeld dat het grote voorraad vers ingekocht wordt maar dan ingevroren... duh niet vers dus. En na de opmerkingen geen enkele tegemoetkoming in vorm van korting of gratis drankje alleen sorry we hebben het doorgegeven aan de keuken. Voor ons was dit de laatste keer.

2,6