1. Feestje met 10 mensen. Goed en lekker gegeten. Als grap vragen we of er iets gezegd kan worden over telefoons uit te zetten. Serveerster brengt een bordje met daar op de tekst "gsm uit aub". We lachen erom en het bordje wordt door ons weggezet... Na betaling en een goeie fooi gaan we verder... Na 40 minuten worden we gebeld dat we zo snel mogelijk het bordje terug moeten brengen anders wordt aangifte gedaan?!
    Niemand van ons weet ervan af... Inmiddels ook een mail met dreiging van aangifte... Om een bordje van €2,95!!! Twee man van ons teruggereden om te kijken of het ergens ligt... Niks gevonden... Daarop een mail terug met bedankt voor het mee zoeken. Niks gevonden maar ze zien af van aangifte!
    Koop lekker van de fooi 20 bordjes maar doe even normaal... Excuus had beter op zijn plaats geweest!

1. Beschuldigd van diefstal bij ZieZo. Dreigende telefoontjes en dreigende mailtjes gekregen van hen. Geeneens een sorry. Het is maar goed dat we al op leeftijd zijn, 20 jaar geleden had het anders afgelopen.