Op dit adres zit nu: LEV by Mike

1. Ongeveer twee weken vooraf gereserveerd om te dineren. Bij binnenkomst bleek er een bruiloft te zijn en waren we niet welkom om te eten. Degene die ons hielp deed er nogal laconiek over. Er kon net excuus van af. Hij vroeg bij wie ik had gereserveerd, toen ik dit niet meer wist gaf hij aan er ook niets mee te kunnen. Overal waar gewerkt wordt kunnen fouten worden gemaakt, mij gaat het om de oplossing en hoe er mee om wordt gegaan. Nou dit is hier niet bepaald gelukt. Ik ga hier niet meer naar toe! De avond was uiteindelijk nog wel geslaagd. We zijn naar een ander restaurant geweest in Winterswijk. Dit is zeker wel een aanrader!

1. Goedemiddag heer/mevrouw Nijman,

Allereerst onze welgemeende excuses voor het feit dat u niet terecht kon ondanks dat u gereserveerd had. Uw reservering was wel degelijk bij ons bekend, echter stond deze in ons systeem voor 9 april i.p.v. 16 april. Omdat er helaas geen telefoonnummer bekend was, konden wij u niet bereiken. Uiteraard is ook dit een slordigheidspunt vanuit ons.
    Wij hebben de desbetreffende collega hierover aangesproken en zullen ervoor zorgen dat ondanks waar er gewerkt wordt en fouten gemaakt worden, deze op een betere manier worden afgehandeld. Ik wil jullie daarom ook bedanken voor jullie opbouwende kritiek en en zullen graag laten zien dat het ook anders kan! Dus mochten jullie het toch nog een keer willen proberen, zijn jullie van harte welkom en zullen wij jullie net als alle gasten graag in de watten leggen.

Met culinaire groeten,

Mike en team Strandlodge