1. Op 13 april na een, zeer handige, reservering via eet.nu met 2 personen een 4 gangen diner en een stuk of 8 (overwegend alcoholvrije) drankjes genuttigd voor net geen 90 Euro. De begroeting was vriendelijk (de gastvrouw was gekleed in traditionele kleding en de ober was ook passend gekleed). Het interieur zag er prima uit (zeker voor een doorgaans sober ingericht Indiaas restaurant). Toiletten ook in orde. De gerechten (van de zeer uitgebreide kaart) smaakten uitstekend en werden op een mooie manier en met de, voor ons, juiste snelheid geserveerd. De bediening was vriendelijk en ok. Enkele keren om drankjes moeten vragen, natuurlijk geen echt probleem. Na 4 uur (er moest even worden bijgepraat) verlieten we, nadat vriendelijk de deur voor ons werd opengehouden, tevreden het restaurant. Zeker voor herhaling vatbaar en Indian Gate bedankt voor een leuke avond!