1. Bert schuldink

Reservering liep uitstekend. Ook de ontvangst was keurig en de drankjes op tijd geserveerd. Voor een steakhouse is echter de keuze toch wel wat beperkt. Twee steaks van 200 gram en thats it. De peppersteak was uitstekend klaar gemaakt en medium rare was inderdaad medium rare. Dat maak je wel eens anders mee.

Bij de vraag of alles naar wens was kon bevestigend worden geantwoord en we bestelden voor mevrouw een 2e glas witte wijn. Toen het eten op was, kwam de bediening pas en konden we ze herinneren aan het serveren hiervan. Dat gebeurde door iemand anders direct daarna. Toch een puntje om aandacht te geven dat de bediening ook bij het bedienen van andere tafels af en toe even om zich heen kijkt. Kleine dingen die het terug komen bespoedigen. Wat verwacht ik in een steakhouse? Sirloin, Tenderloin, T-bone, Ribeye.

Met vriendelijke groet,
    Bert