Op dit adres zit nu: Parc

1. ik dacht gisteravond gezellig wat te gaan eten bij par cenral we werden gezellig verwelkomt en verwezen naar een tafeltje voor 2. Ondanks dat het restaurant vol zat werden wij snel en vriendelijk geholpen. Het eten was heerlijk maar de gespannen sfeer die er hangt omrend de eigenaar is gewoon niet te filmen. Nu ik het erover heb halverwege ons diner liep een van de personeel leden door dit gedrag van de eigenaar boos weg. de reactie van de eigenaar volgde hierna buiten alle proporties in. Hij liep de jongen achterna en stond keihard te schreeuwen midden in het restaurant dat de jongen naar buiten moest komen de man was zo agressief dat het er naar uit zag dat hij de jongen iets aan ging doen de klanten en het personeel wisten niet wat ze mee maakten en wat te doen. meerdere mensen hebben na dit incident afgerekend en zijn naar huis gegaan .Als ik u mag adviseren zou ik het afraden om naar deze zaak te gaan en lekker ergens anders in een gezellige sfeer wat te gaan eten.