1. Deze lunchroom heeft een gezellige drukke achterkamer met het zicht op een hofje. We waren niet te vreden met het eten. De omelet was behoorlijk dun en vulde niet echt. De soep (kerry met bloemkool) serveerde ze in een klein kommetje met wat brood erbij. De soep was dun en smaakte waterig. De bloemkool konden we niet terugvinden of proeven.

Voor ons is dit een reden om hier niet meer te komen.

2,9

1. Beste Hans,

Wat naar dat jullie een mindere ervaring bij ons hebben gehad.
    Had het aub even gemeld bij een van de gastvrouwen! Want alles wordt vers bereid en blijft mensenwerk, dus kan wel eens door grote drukte iets te snel worden gewerkt. Mag natuurlijk niet, dus bij deze onze welgemeende excuses. Wij hadden met alle liefde nieuwe gerechten voor u gemaakt. Het kommetje wat wij voor de soep gebruiken heeft een inhoud van 0,45 cl met brood en boter erbij, is dit een normale maat voor soep. Maar mocht u toch nog een keer de moeite willen nemen te komen, laat het ons even weten op eten@hofjezonderzorgen ovv dit bericht en dan kunt u gratis genieten van twee door u uitgezochte gerechten.
    Hartelijke groet, Team Hofje zonder Zorgen