Op dit adres zit nu: Saigon Deli

1. Gezellig restaurant met heel veel keus op de kaart. Van alle wereldkeukens staat wel iets op de kaart. Gisteren op zaterdagavond was het restaurant helemaal vol en de 3 dames van de bediening liepen af en aan met dienbladen en ondanks die drukte bleven ze vriendelijk en behulpzaam als je iets wilde vragen.

Wij waren met zijn tweeën en hebben genoten en helemaal geen superlange wachtrijen voor de bestelling of drinken ervaren. Ik vind het zelf wel prettig als je voor de 6e keer besteld dat het niet binnen 5 minuten geserveerd wordt. Alles wordt vers bereid en het ene gerecht is lekkerder als het andere maar ja dat is je eigen smaak.

Naast ons zat ook een grote groep van 15 personen en daar werden ook schalen met vanalles geserveerd om iedereen tegelijk te laten eten maar als ze iets miste of bij wilde bestellen was alles mogelijk. Niets was onmogelijk!