Op dit adres zit nu: Beef & More

1. Vanavond via Social Deal hier gegeten. Nog nooit zo'n slechte ervaring gehad. Na een uur kwam het voorgerecht, Carpaccio met dressing en parmezaanse kaas. Dressing moest je zoeken, kaas niet kunnen vinden. Wat er wel op zat, grote stukken rauwe paprika en rauwe ui. Weg was de fijne smaak van het vlees. Partner salade met gamba's. Het waren er wel drie, en niet echt van goede kwaliteit. Na weer een uur, kreeg ik een koude doorgebakken steak, terwijl ik om medium gevraagd had. Die van mijn partner was medium terwijl hij hem liever rood had, wel zat het hele bord vol met rode paprikapoeder?? Mijn bord teruggeven. Het dessert hebben we maar overgeslagen. Eigenaar bood zijn excuses aan, had gister de kok ontslagen. Ook hadden ze teveel reserveringen aangenomen. Hier hebben wij toch niks mee te maken. Eens maar nooit weer.

Hetty

2,9